Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
US Strategic communication towards Islamic state
Truchlá, Jana ; Beneš, Jan (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Hlavnou témou mojej bakalárskej práce je ukážka kľúčovej role budovania "public image" a uplatňovania strategickej komunikácie voči Islamskému štátu zo strany súčasného amerického prezidenta Donalda Trumpa a jeho predchodcu v úrade Baracka Obamu. V teoretickej časti práce stručne popíšem najnebezpečnejšiu teroristickú organizáciu modernej doby - Islamský štát ako agresora a hrozbu Západného sveta, v antagonizme s protektívnou politikou USA, ako aktéra na čele Globálnej protiteroristickej koalície. V tejto časti sa primárne pokúsim načrtnúť hlavný koncept strategickej komunikácie, ako takej, jej formy a rozdiely v pojmoch strategická komunikácia a propaganda. Praktické jadro práce je venované analýze spôsobov formulovania strategickej komunikácie jej priamymi aktérmi s cieľom informovať relevantné publikum, a teda verejnosť Spojených štátov o jednotlivých krokoch počas vojny proti IS. Konkrétne sa zameriam na oficiálnu strategickú komunikáciu prezidentov Obamu a Trumpa na príklade rozboru vybraných tlačových besied. V rámci digitálnych médií sa zameriam na sociálnu sieť Twitter a fenomén tzv. Twitterovej diplomacie. Kľúčovým prvkom práce je popísanie stanovených priorít strategickej komunikácie v časovom období dvoch posledných prezidentov USA. Špecifický časový rámec súvisiaci s aktom zmeny na...
Příčiny zhoršení obchodních vztahů USA a ČLR za administrativy Donalda J. Trumpa
Broda, David ; Hornát, Jan (vedoucí práce) ; Sehnálková, Jana (oponent)
1 Abstrakt Tato práce se zabývá obchodní politikou administrativy Donalda J. Trumpa vůči Čínské lidové republice. Trump od nástupu do funkce usiluje o protekcionistickou revizi obchodní politiky vůči Číně, a sice z toho důvodu, že dle jeho názoru Čína ekonomicky prosperuje díky nekalým obchodním praktikám a děje se tak na úkor USA. Od počátku roku 2018 do doby psaní této práce (podzim 2019) byla ze strany USA uvalena vysoká cla na nespočet čínských produktů a ČLR Spojeným státům oplácí. Obchodní vztahy obou států se tak markantně zhoršují. Práce se snaží nalézt příčiny toho, proč je v porovnání s předchozími dvěma prezidentskými administrativami Trumpova obchodní politika vůči ČLR agresivnější. Hlavní výzkumnou otázkou práce je to, proč obchodní vztahy USA a ČLR od nástupu Trumpovy administrativy zaznamenávají zhoršující se tendence. Dle hlavní hypotézy práce ČLR díky rapidnímu ekonomickému růstu ohrožuje hegemonickou pozici USA, které se prostřednictvím protekcionistické obchodní politiky pokouší růst Číny zpomalit a hrozbu tak oslabit. Práce hypotézu potvrzuje na základě teorie relativního zisku, hegemonické stability a komparativní výhody a prokazuje ji na příkladech ekonomiky, bezpečnosti, institucionálního vlivu a legitimity. 2 Název práce: Příčiny zhoršení obchodních vztahů USA a ČLR za administrativy...
US Strategic communication towards Islamic state
Truchlá, Jana ; Beneš, Jan (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Hlavnou témou mojej bakalárskej práce je ukážka kľúčovej role budovania "public image" a uplatňovania strategickej komunikácie voči Islamskému štátu zo strany súčasného amerického prezidenta Donalda Trumpa a jeho predchodcu v úrade Baracka Obamu. V teoretickej časti práce stručne popíšem najnebezpečnejšiu teroristickú organizáciu modernej doby - Islamský štát ako agresora a hrozbu Západného sveta, v antagonizme s protektívnou politikou USA, ako aktéra na čele Globálnej protiteroristickej koalície. V tejto časti sa primárne pokúsim načrtnúť hlavný koncept strategickej komunikácie, ako takej, jej formy a rozdiely v pojmoch strategická komunikácia a propaganda. Praktické jadro práce je venované analýze spôsobov formulovania strategickej komunikácie jej priamymi aktérmi s cieľom informovať relevantné publikum, a teda verejnosť Spojených štátov o jednotlivých krokoch počas vojny proti IS. Konkrétne sa zameriam na oficiálnu strategickú komunikáciu prezidentov Obamu a Trumpa na príklade rozboru vybraných tlačových besied. V rámci digitálnych médií sa zameriam na sociálnu sieť Twitter a fenomén tzv. Twitterovej diplomacie. Kľúčovým prvkom práce je popísanie stanovených priorít strategickej komunikácie v časovom období dvoch posledných prezidentov USA. Špecifický časový rámec súvisiaci s aktom zmeny na...
Prezidentské volby v USA: Zahraničně politické postoje D.Trumpa v kampani
Houžvička, Adam ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Eichler, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá postoje Donalda Trumpa k zahraniční politice v rámci jeho prezidentské kampaně. Vyhodnocuje, že Donald Trump má komprehenzivní plán zahraniční politiky s hlavním tématem "Amerika na prvním místě." taková zahraniční politika se soustředí především na národní zájem Spojených států a národní bezpečnost. Kromě toho tato práce hodnotí, jakou roli hrála zahraniční politika ve vítězství Trumpa ve volbách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.